Tik Tok

Daisypath Wedding tickers

Wednesday 20 July 2011

Gambar Dah Siap Cuci~

Yeay!

Gambar waktu Majlis Pertunangan dah siap cuci. Total semua RM 70. Sekeping 4r RM 0.35. Saya cuci dalam 180 keping. Sekeping 8r, RM 7. So Grand total semua baru RM 70. Murah. Hehehe.

Esok dapatlah gambar. Tak sabar nak susun2 dalam album. Saya beli 2 album. Satu simpanan keluarga saya. Satu saya hadiahkan kat kampung Cintehati saya. Bakal mertua pun dah sibuk tanya gambar. Hmm.. Kesian dia orang. Dahlah jauh. Tak dapat jumpa selalu. Itu yang saya nak hadiahkan satu album pada mereka. 

Melihat gambar yang ada di bilik, gambar bersaiz a4, saya dan Cintehati, membuatkan perasaan sayang saya pada dia membuak2. Kalau saya sedih, marah, geram, bengang, menyampah, saya akan tengok gambar tu. Tengok senyuman dia. Automatik perasaan yang berapi2 itu kembali sejuk.

Hmm..

Tapi, tapi, memang saya tak jumpa frame sedia ada yang berukuran 8' x 12'. Yang ada 8' x 10'. Pelik.. Rupanya kena custom-made la kut kat kedai gambar kan? Hahaha.. betapa naifnye saya. Baru tau. Patutlah cari frame ukuran tu tak ada. Tapi dia lebih kurang size a4. 

Maknanya kena ada misi ke kedai gambar pulaklah. Takpe2. Lepas ni boleh pergi. 

No comments: