Tik Tok

Daisypath Wedding tickers

Monday 13 February 2012

Save The Date

Hai, assalamualaikum b2b semua..
Hehehe..
Saya nak bagitau sesuatu ni! 
Rasa2nya daripada tajuk entry pn korang mesti dah tau kan..
Hhuhuhu..
Lepas saya luah perasaan kat Group b2b hari tu,
saya nangis2 kat tunang saya..
Siap tersedu-sedan ni!
Sabooo ajelah..

Memula masa FMIL cakap tu saya tahan aje dalam hati.
Dia kata nak buat 6 Mei 2012.
Saya terkejut sebenarnya. 
Kecut perut pun ada.
Sebab cepat sangat!
Sebelum2 ni saya cakap kat tunang, cepat2lah confirmkan tarikh.
Tak boleh nak lambat2 ni..
Banyak urusan.
Lagipun tarikh yang FMIL pilih tu sangatlah pack dengan kenduri-kendara sedara mara.
Saya ni pula akan senang gelabah kalau benda last minit. 
Huhaha..

Saya cakap kat tunang,
Kalau kena kahwin bulan 5 ni.
Memang saya kena KAHWIN PAKSA.
Huahaha..

Lepas FMIL call mak saya.
Mak saya pun terangkan keadaan sebenar.
Akhirnya FMIl pun ok.
Dia kata tarikh yang dia bagi tu sebenarnya cadangan. 
Dia call pun sebab nak kata persetujuan,
Kalau tak dapat bulan 5, tak apa. 
Fiuuu~
Lega~


Nadia - Nama sebenar saya.
Mr. S - Nama tunang.

Heeeee~
Syoknya! 

16 comments:

Nurul Izayani said...

alhamdulillah dh ada tarikh :)

Cik Nasha Nadya said...

tu la.. lega sangat2..

Unknown said...

lega bile dah ade tarikh kan..miza T_T belum lagi...serabut...huhu

sitinazirah86 said...

alhamdulillah cik nasha da dpt date...lepas ni buat persediaan

Unknown said...

kawen paksa eh heheheheh..klaka la cik nasha nie..alhamdullillah dh dpt tarikh tetap

Cik Nasha Nadya said...

miza,
ehh.. miza x dpt tarikh lagi ekhh..takpe2.. nnt bincang la tarkh yang sesuai keh.. :)

ira,
yerpp! tak jadila ira kite buat bulan 6.. hehe..

uya,
hikhikkk.. >_< tu la.. rasa cm terpaksa aje klu bln 5 tu.. nnt buat preps pn x syok.. alhamdulillah dpt trikh dah. amin.

Cik Rai @SeriGala said...

yeah! dh ada tarikh!

Cik Nasha Nadya said...

Serigala Maroon,

yeah2 jugak!
lega rasanya..

dhiera zainudin said...

buat lawak la nasha ni~ hehehe
alaaa....time wedding nasha kita tak ada di malaysia~ sobsob

Anonymous said...

weeee nasha! congrats!! ^,^

Cik Nasha Nadya said...

dhiera,
ala.. xde kat sini ke.. pergi mana? honeymoon ekh.. :P

nana,
(ok ke panggil nana?),
tengkyu2.. toche2..;p

nora saniey said...

ala kte pon plan nk bt date 2...huhuh tp xcmfrm lg...

Cik Nasha Nadya said...

nora,

jom la buat..kite kawin tarikh sama jom.. hihi.. :)

cplud miera said...

wah congrat dear :)

Cik Nasha Nadya said...

thanks dear.. :)

Orked said...

I da jd ur bLog foLLower =)

suke bcz ur wed date sme ngn engagament saye.ngeee