Tik Tok

Daisypath Wedding tickers

Tuesday 7 February 2012

Guestbook Corner? Book? Novel?

Hai, Assalamualaikum b2b semua..
Sebelum tu nak wish Selamat Menyambut Maulidur-rasul. 
Hmmm...

Ada benda nak cerita. 
Tapi, saya rasa kalau saya buat idea yang saya terbitkan ni, macam saya aje kut yang buat?
Kalau ada yang buat, sila bagitau saya ya.

Memandangkan di kalangan kawan2 sedara mara, jiran tetangga, semua tau saya ini adalah
PENULIS from FAJAR PAKEER SDN. BHD. dengan nama pena HANNY ESANDRA. 
(Kalau ada b2b yg curious nak tau, silalah gugel.)
Jadi saya gunakan sepenuhnya. 
Cadang saya, kalau saya jadi buat guestbook corner, saya nak letak semua hasil novel saya.
Jadinya kalau ada sesiapa yang nak beli pun boleh.
Ok tak? Ok tak?
Heee...~

Berangan aje dulu ni.
Kalau jadi, saya akan tunjuk gambar.
Nak cari contoh macam tak ada yang buat pun. 
Dan.. saya nak kongsi dua keping gambar kawan yang sealiran dengan saya.
Tak terfikir nak buat macam ni. 
Nanti nak minta OP saya nanti buat satu mcm ni.


Ini kawan saya.
Dia pun penulis under Fajar Pakeer dan Kaki Novel.
Tu novel dia dengan tajuk KERANA CINTA by EZI AFIZA.
So bagi saya kenapa tak gunakan sepenuhnya?
Tajuk novel selalu melambangkan cinta. 
Memang kenalahkan pasangan pengantin pun memang dilamun cinta. 
Nakkkk macam niiii!


Okey, ini unik.
Saya belum pernah tengok.
Kalau ada yang dah tengok, kira takdelah terkejut sangatkan.
Tapi masa saya tengok gambar ni, saya terkejut sangat.
Macam mana gigih betul pengantin ni masuk dalam air (tasik buatan kut?) tu ya?
OP dia pun berusaha keras nak kasi shot cantik. 
OP dia dah masuk dalam air dulu, then baru pengantin. 
Hehehe..
(Terus saya terpk tasik mana saya nak terjun nanti, kalau nak gambar macam ni?)
Bahahaha!!


Dan...
Ini.. Saya.
*malu*
Bye!

6 comments:

Nurul Izayani said...

penulis novel rupanya awak ni..hehe..x sangka!!

nyway, gud luck dear :)

dhiera zainudin said...

nasha kite baru tahu nasha novelis. perghhhh

eh, gambar pengantin masuk dalam air tu kite dah pernah jumpa. ingat nak buat macam tu jugak tapi nak dekat jeram. ada air terjun kecik.. tapiii tak tahu jeram kat sini di mana. air terjun banyak la~

Cik Nasha Nadya said...

iza,
penulis yang tak menyerlah sangat pun.. cukup2 makan aje.. :)

dhiera,
ahhaha.. mmg ramai yg tak perasan pun. pastu memang xnak beriya2 ckp.. dorang tau pn dr parents.

alaa.. g ajelah terjun dlm air terjun.. tak pun kan, korang amik gmbr romantik2 yg censored2 sikit kat area air terjun yg tu. kire ditapis oleh air terjun yg jatuh mencurah2 tu.. alahaii..sshnya nk describe.. heheh..

Anonymous said...

Laaa.. Awak penulis novel ke? Nnt nak carik lah novel yg awak tulis tu.. Nak baca. :)
Btw, xkan nak jual novel kt majlis kawen kot.. Hmm.. Tp cuba lah wat mana laa tau kan.ni salah satu promotion gaks..tp jual half price laa.. Yg pic dlm air tu mmg best tp nak kene masuk dlm air ke? Abih basah baju pengantin.. Sayanggnyerr.. Hikhk

sitinazirah86 said...

nasha penulis novel?teringin gak nak bc nasha nya novel

Cik Nasha Nadya said...

cik anon,
menjual tu bukan perkara utama. kalau siapa nak beli dipersilakan waktu tu.. saya cuma nak share benda yng unik untuk saya buat.. x terfikir plak pasal promotion..hehehe.. sy just nak gunakan kelebihan yg x seberapa. :) xde masalah kut.. sbb kawan2 pn dr rangkaian penulis jugee..;)

ira,
hahahhaa.. sy bukan penullis 5star pn.. baru2 nak mula aje.. :)