Tik Tok

Daisypath Wedding tickers

Wednesday, 8 February 2012

Kursus Kahwin : DONE:

Hai, Assalamualaikum..
b2b semua amacam? Sihat?

Hari ni nak bagitau yang saya dah selamat pun berkursus kahwin.
Ustaz kata dah boleh kahwin.. Yiiihaaa..

Saya pergi kursus kat Shah Alam tapi cawangan Petaling. 
Sebab cawangan Shah Alam dah penuh sampai bulan 3.

Hmmm.. Komen?
Ceramah, isi kandungan semua lengkap.
Penceramah tip-top.
Cuma kekangan masa membuatkan banyak benda yang penceramah skip.
Masa dua slot tu dikendalikan seorang ustazah.
Ya ampun..
Ingatkan ala2 muslimah ceramah time tuh.
Tapi memang gelak tak ingat punyalah.
Dia siap kata, masa dia ceramah dekat cawangan Shah Alam tadi, semua pasif.
Masuk aje cawangan Petaling, semua berebut nak bercakap. 
Hahaha.

Tak kisahlah.
Yang penting selesai satu perkara. 

So, inilah buktinya...


Yeay! Dah boleh kahwin!


Hal berkaitan dengan dokumen.
Memang saya tak puas hati.
Tak mengujakan.
Kalau cawangan Shah Alam, banyak dapat macam2. 
Siap pakej promosi spa pn dapat.
Itu masa kawan saya pergilah.
Sekarang tak tau. :)


Nampak tak saya rajin?
Bahaha...
Siap salin nota.
Lepas tu entah baca ke tak tak tau lah! ;p

Dan..
Gambar paling best.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-


Rasa nak ngorat dia aje ajak kawin! 
Bluek! :p

8 comments:

Epa Zarifa said...

haip2...nakal ye??? hehehe

dah boleh proceed benda lain pula kan??

Cik Nasha Nadya said...

Epa,
hahaha.. ha ah la dear..lega sangat.. boleg fikir benda lain plak lepas ni..

UyaRayza said...

skodeng ehhhhh hehehe

Cikpuan rara said...

best kan kusus kawen.hehee

Cik Nasha Nadya said...

uya,
hahaha.. takpe.. skodeng tunang sendiri diharuskan.. lalalala..;p

Cik Nasha Nadya said...

rara,
bestt sangat2! memula hari 1st tu cam takut.. berdebor mcm nak nikah plak.. hahaha..

nurul izayani said...

alhamdulillah..

Cik Nasha Nadya said...

iza,
amin.. selesai satu perkara.. ;p