Tik Tok

Daisypath Wedding tickers

Tuesday 28 February 2012

Misi Ke Sayangku..

Hai b2b sekalian..
Hehehe..
Hari tu saya menjalankan misi ke kedai Sayangku yang terletak kat bandar Klang.
Kat sana pun boleh lama. 
Beratus2 habis kat situ.
Hahhaa..

Apa saya beli?
Hmmm..
Saya beli benda2 nak buat bunga telut untuk Malam Berinai saya.
Weee..
Terasa seronok bila buat bunga telur sendiri.
Rasa tak sabar nak kahwin!
Ahaks!!

Jom layan gambarlah. 

My mom super excited ke sana. Hahaha.

 Ini kira mak angkat saya. Saya panggil dia Mak Raja.
Mak Raja ni rajin bawak mak saya jalan2.
Al-maklumlah, member rapat katakan.

Belasah ambik dalam kedai ni.
Padahal dah terang2 kata tak boleh ambik gambar.
Hhihih..

Nak tengok tak sipi2 bunga telut saya?? Hahaha..
Kira ni tengah menjalankan projeklah ni.

Lalala..

Ok b2b! 
Bye! 
:D

1 comment:

sitinazirah86 said...

ni mesti tgh buat bunga telor ek :)
best kan gotong royong ira semua beli jer...xsempat nak buat bagai,cume mini jar...