Tik Tok

Daisypath Wedding tickers

Saturday 10 December 2011

Tema Saya~

Hai, assalamualaikum..
Tema yang dah lama tertanam dalam kepala ni mungkin adalah keputusan muktamad. 
Hehehehe..
Harapnya tak bertukar dah. 
Sebab saya ni suka tukar2 kaler. 
Kali ni mintak-mintak taklah. 
Kalau kata bertukar kaler
Saya akan tukar gambar kat side kanan ni. 
So that kawan2 tau dah kaler saya berubah,
Hahaha...
Macam ada aje yang peduli pun! 
So, inilah final decision..
Ngeee...

Nikah
Malam Berinai

Bersanding
 Huiii...
Kaler kemain lagi..
Ekceli yang untuk bersanding ni nak kaler
Peach + Pink. 
Tapi takde yang real punya.
Susah nooo nak carik nyah!~
Motif kaler2 ni?
Sebab  kat taman perumahan saya tak ada yang pakai kaler ni.
Itulah motif saya.
Orang di luar sana dah ramai pakai tak apa.
Tapi dalam taman haruslah saya nak jadi ratu dan alangkah bagusnya kalau kaler2 saya ni dijadikan inspirasi. 
hihhihi >..<
Saya suka pembaharuan. Jadi anak2 dia orang janganlah asyik sangat kaler yang sama.
Mesti boring kan? 
Orang kata apa, keluar dari kepompong.

 Yup! 
Untung resepsi memang saya nak pastel color. 
lembut dan menenangkan.

Jumpa lagi! 

6 comments:

syuhaidah said...

haha..btl..motipnye tepat skali..skali skala mst nk kelainan kan..asyik sme jek ;)

Cik Nasha Nadya said...

btol tu..
asyik sama je, nnt tetamu pn dh boleh teka tema apa..hehe..

safurara said...

kaler peace tu nice lah =)

Cik Nasha Nadya said...

nice ke?? hikhik..
tengkiyuuu..

Dell said...

cik nasha, theme kite same la . hihi

Cik Nasha Nadya said...

yekee??
bestnye.. :)