Tik Tok

Daisypath Wedding tickers

Thursday, 22 December 2011

Pak! Pak! Kepung2!

Hai, Assalamualaikum semua...
Macam mana hari ni? Ok tak?
Hmmm.. Ekceli hari ni tak ada nak update sangat. 
Tapi bila borak2 dengan kawan, dialog diorang ini :

"Untungnyer ko!!!"

Hahaha.. Apa yang untung?
Tak ada apa sangatlah.
Mengada lebey aje kawan2 saya yang nakal tu! ;)

Bukan apa. 
Saya cuma beruntung dari segi :

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

Op! Op! Tak nampak ni!

Haaa.. Tu yang main alat muzik Jidol
Abang kedua saya adalah KETUA KOMPANG di taman saya.
KOMPANG CAHAYA SRI MURNI.
Dah merata mereka pergi. 

Paling best mereka diberi peluang untuk bermain kompang di 
MAJLIS PERKAHWINAN SM NASARUDIN & MARION COUNTER. 
Bangga?
Of course! 

Walaupun mereka tak terkenal, tapi bagi saya, diorang ok jugak.
Dan saya memang bertuah dan untung ada abang yang terlibat dalam persatuan kompang ni. 
Bila mana saya tak perlu memikirkan mana saya mahu booking kompang.
Dan ia ditaja sepenuhnya oleh abang saya.
Thank you abang!

Nak berurusan dengan abang saya?
Email me :

nashaz_6285@yahoo.com

9 comments:

fazlien said...

abg kamu taja i jgk x?hehehe

Cik Nasha said...

fazlien,
hahaha.. boleh. dengan syarat kawin kat rumah saya.. hihihihi.. :)

~misshuny~ said...

memang untungla~~~hehe

Cik Nasha said...

huny,
untung sikit je pun. hikhik..

mrandmrssallehudin said...

Umah Cik Nasha kat mane? kelantan ke?

Cik Nasha said...

duduk selangor.. hehe.. klang. kelantan tu kampung tunang sy..;p

iizla said...

mmg best time berarak ada kompang. suka3..

Cikpuan rara said...

untung laaaa.hehehe =)

Cik Nasha said...

iizla,
yerp betul tu.. :)

rara,
untung ke? sikit je punnnn.. ;p