Tik Tok

Daisypath Wedding tickers

Thursday 18 August 2011

Baju Raya Kaler Apa? :)

Assalamualaikum semua??
Sihat ke??

Hihihi... Lepas lagi sehari kita berpuasa dengan sempurna kan? Hope akan terus sempurna sampai ke akhirnya. Cintehati saya pun alhamdulillah penuh puasanya. (Eleh.. Macam la Cintehati tu pernah ponteng??) hahaha.. Tak la macam tu, tapi kalau dah bercampur dengan 2,3 orang kawan2 yang tak menghiraukan rukun islam ke-3 tu, susah jugak hati ni. -_-'

Hmm.. Sekarang ni baju raya saya baru ada sepasang. Cintehati punya tak beli lagi. Tahun ni dah set dah nak kaler pink!! Hahaha.. Tak sangka betul dia nak pakai kaler pink. Bestnya! Saya bukanlah minat sangat2 kaler tu. Cuma saya suka & teringin nak tengok Cintehati pakai kaler tu. Dia ada baju putih pastu ada corak2 pink sikit, saya rasa freshh aje bila dia pakai. Hihihi... ;p 

Jadi bila dalam kereta time tu lalu kat PKNS, dia tanya :-

Cintehati : Ha.. Nak kaler ape kita tahun ni?
Saya : Hmm.. Kalau pink boleh tak??
Cintehati : Okey..

Apa lagi.. senyum sampai ke telinga la saya. Tak sangka rupanya semudah ABC aje nak kaler tu. Dulu saya nak belikan kemeja pink, mati2 dia tak nak. Padahal bukan saya nak belikan dia baju tu penuh pink. Ada pink sikit2 aje. Ni pun baju melayu saya fikir jugak. Takdenya saya nak suruh dia beli yang bright pink. Nak yang lite2 aje. Manja2 aje pinknya. X sabarnye nak tengok dia pakai. :)

Maybe minggu ni or minggu depan beli. Hope ada lagi la baju2 kaler tu. Kalau takde, terpaksa la guna plan B. Plan B nye mmg fikir spontan kat situ ajelah, rembat aje la kaler yang mana cantik. haihh.. Tak mau macam tu..~

hensemkan Fahrin Ahmad pakai pink?? Huhu..

Cantekkan.. 

No comments: