Tik Tok

Daisypath Wedding tickers

Wednesday, 4 July 2012

Membantu Amalan Mulia. ;p

Hai b2b's..
hehehe..
Saya terharu ada orang sudi tolong saya untuk gunting-guntingkan sticker yang saya DIY sendiri.
Simple sajaaa..
Malam nak tempah2.
Tempah pun cost jugak..
Lagipun saya pasti ada yang akan tanggalkan sticker tu. 
Baik saya buat sendiri, print sendiri.
Jimat pun jimat.
Kalau lepas tu orang nak buang pun
tak adalah rasa terkilan sangat. 
Hahaha..

Kesian dia yang menjadi mangsa..
Hahaha..



 Hehehe..
Sticker ni untuk lekatkan dekat spice jar.
Sangat menjimatkan.
Ok, jumpa lagi!

5 comments:

~misshuny~ said...

penatkan nak habiskan gunting benda tu..huhu

BIE said...

aah.. bagus gini. tak payah kita nak bazir2 kan? :)

Salam kenal cik nadia :)

Cik Nasha Nadya said...

misshuny,
ya.. lenguh jari jemari.. hihi.. tapi buat sikit2 la..

Bie,
ya.. banyak lagi cost kita nak ke arah lainkan..

salam kenal juga..

Mr and Ms bOZhiCkA said...

Betul2..lagi jimat buat camni kan kan..heee... makin dekat haei nak kawen makin kita rasa nak berjimat cermat, bukan kedekut, tapi takut membazir kan kan...huhu.. saya punye dah lari budget..huhuhu

Cik Nasha Nadya said...

hahaha..
macam mana boleh lari budget tu..
ya setuju tu.. takkan nak kedekut untuk majlis sendiri kan.. berjimat tu kan lebih baik.. :)