Tik Tok

Daisypath Wedding tickers

Tuesday, 17 July 2012

Bunga Telur Malam Berinai

Hai b2b's sekalian..
Macam mana preparations? 
ok?
Hehehe..

Ni nak tunjuk sikit Bunga Telur untuk Malam Berinai..
Harap2 akan nampak okey bila dah duduk terhias kat atas pelamin nanti..
Hehehe..

Saya buat sendiri aje.
Pakai crepe paper.
So jadilah bungat telur tisu.
hehehe..


Taraaa..
Hahaha..
abaikan isinya tu ya.
Saya saya letak buah Lai nak kasi extreme sikit..
Hahaha...

7 comments:

Rahmah said...

mmg extreme tu...takut terpatah plak lidinya t sbb berat...brp bnyak nk wat tu???

Cik Nasha Nadya said...

hahaha..
isi buah tu saja letak..
bukan betul2.. kalau betul bukan patah lidi lagi, dengan pahar2 sekali tumbang.. hikss.. saya buat 30 utk satu pahar..

Mr and Ms bOZhiCkA said...

Bagaimana buat ni?tunjuklah tutorialnya..hehehe

Cik Nasha Nadya said...

alamak..
tak snap pic step by step la..
tapi kalau google msti banyak blogger yang dah buat tutorial..
search aje bunga tisu.. :)

Aida Faris said...

Sukanye bunga dr crepe paper, ingat nak jdkn ia prop utk pelamin nikah ty, insyaallah

Cik Nasha Nadya said...

aida,
kan? saya buat untuk bunga telur.. 60 batang aje.. itupun dah rasa macam banyak.. hehehe..

anaztasias nora aira said...

cantik !! skrg mmg treand bunga tisu kan :)