Tik Tok

Daisypath Wedding tickers

Wednesday 20 June 2012

Sepi Tanpa Cinta

Wahhh.. 
Tajuk tak menahan..
Haipp.. Harap tak ada yang fikir terlalu luas mengenai tajuk ni.
Hahaha..

Sepi dari blog. Menyepikan diri?
Taklah...
Tapi saya ni macam tak konsisten update blog.
Malas pun iya.
Padahal banyak perkara nak story.

Apa kata saya nak mula balik.
Saya ada baca beberapa blog.
Ramai kawan2 b2b yang dah pun selamat jadi isteri orang.
Sedihnya sebab tak dapat ucapkan tahniah awal2.
tau2 aje mereka dah kongsikan tentang journey pregnancy pulak...
Walaupun wedding preps saya banyak yang dah selesai,
tak salah kut kalau baru nak kongsi?
Hahaha...

Saya nak kongsi.
Teringin nak kongsi.
Tapi..
Where di I start??
Dah lama tinggal jadi blur pulak nak update blog.
Hehehehe..

Saya harap saya dapat mulakan semula..
Wahh! 
Insya-Allah.
Nanti nak update apa yang perlu.
Hehehe...
Itu pun kalau ada yang masih ingat saya. 
Lalala...

No comments: